Nasza Firma

Tworzymy serwisy WWW na miarę XXI wieku

Firma Jaronet&WebVision, władająca domeną Partnet.pl jest krajowym i europejskim dostawcą usług hostingowych i webmasterskich. Dzięki współpracy z największymi niezależnymi operatorami internetowymi, oferujemy naszym klientom stałe, pewne, oraz najwyższej jakości łącza, umożliwiające hosting serwisów internetowych.

Nasza firma, działa na rynku krajowym od 20 lat, czas ten pozwolił na zdobycie i posiadanie bogatych doświadczeń w hostowaniu i obsłudze domen internetowych, tworzeniu i zarządzaniu aplikacjami internetowymi. Nasze tradycje sięgają roku 1998, kiedy rozpoczęliśmy przygodę z Internetem. Był to nasz żywioł i nasze zamiłowanie i tak pozostało do dnia dzisiejszego. Zapraszamy do zapoznania się z naszą historią ➜

Internet jest naszym żywiołem.

Stworzyliśmy firmę, aby opanować i rozwijać technologię Internetu. Naszym zadaniem jest przyspieszanie i ułatwianie wymiany informacji, doprowadzanie komunikacji między ludźmi do perfekcji. Ludzie Jaronet&WebVision to grupa zaangażowanych i wykształconych fachowców. Byliśmy pionierami polskiego Internetu. Jesteśmy pomysłowi i otwarci. Łączy nas poczucie misji. Cechuje nas życzliwość dla ludzi, szczególnie dla naszych klientów.

Zmieniamy się dla Ciebie - Nasza historia

Wybierając naszą firmę na swojego twórcę serwisów internetowych lub providera internetowego, zyskują Państwo pewność, że Wasze strony WWW będą widoczne przez 24 godziny na dobę z największą możliwą prędkością jaką dostarcza Internet. W obecnej chwili system hostingowy oparty jest o niezależne łącza o przepustowości 1 Gbit/s do największej sieci w Polsce – TPNET. 3 łącza 2.5 Gbit/s do międzynarodowych węzłów GTS CE znajdujących się we Frankfurcie nad Menem, Pradze i Wiedniu.

Mamy nadzieję, że dzięki uzyskanym informacjom na temat naszej firmy, podejmą Państwo jedyny właściwy wybór.

Jaronet&WebVision nie ogranicza się jedynie do świadczenia usług hostingowych. Dzięki stałej i owocnej współpracy z wieloma firmami z terenu naszego kraju jak i z zagranicy, stworzyliśmy system obsługi serwisów internetowych PIX New Technologies. Dzięki naszym rozwiązaniom klient otrzymuje gotowy produkt, pozwalający na zarządzanie serwisem internetowym wprost z przeglądarki, bez udziału jakichkolwiek narzędzi dodatkowych, oraz znajomości języka programowania i to w dodatku w wybranych językach narodowych. Nasze rozwiązanie spotkało się z szerokim uznaniem klientów.

W chwili obecnej dostępną wersją oprogramowania PIX New Technologies jest wersja 3.6 Lite, a dla klientów nie posiadających dostępu do baz danych posiadamy oprogramowanie o nazwie PIX Lite - Stargate CMS.

Nie zapominamy również o klientach z upodobaniem do rozwiązań Open Source. Specjalnie dla tych z Państwa przygotowaliśmy i rozwijamy wsparcie dla CMS Joomla. Stworzyliśmy i rozwijamy oprogramowanie na bazie Joomla z licznymi autorskimi rozwiązaniami, pozwalającymi w jeszcze bardziej wydajny sposób zarządzać serwisami internetowymi. Oprogramowanie to jak i zastosowane autorskie rozwiązania spotkały się z przychylną oceną naszych klientów i znalazły zastosowanie w wielu serwisach stworzonych zarówno dla firm, jak i dla instytucji samorządowych i państwowych.

Rozwijając naszą firmę, rozbudowujemy zakres naszych usług. W ostatnim roku stworzyliśmy nowy system oprogramowania: Biuletyn Informacji Publicznej, Kancelaria RP, Training Access Manager, oraz wiele innych autorskich rozwiązań służących rozwojowi i działalności firm.

Aby zaspokoić potrzeby naszych klientów w dalszym ciągu rozwijamy i promujemy nasze najnowsze oprogramowanie PIX Lite Enrerprise 2. Sukces jaki odniosła nasza firma wprowadzając produkt PIX Lite Stargate CMS, pozwolił nam na opracowanie jeszcze doskonalszego produktu. Dzięki doświadczeniu, jakie zdobylismy wdrażając PIX Lite, oraz sugestiom naszych klientów, opracowaliśmy produkt dostosowany i zorganizowany dokładnie pod klienta proadzącego małą i średnią firmę. W obecnej chwili możemy pochwalić się licznymi wdrożeniami zarówno oprogramowania na bazie PIX Lite, jak i CMS Joomla.

 

Najważniejszy jest Klient

Tworząc oprogramowanie, udzielając wsparcia technicznego, czy odpowiadając na pytania klientów, zawsze naszym nadrzędnym celem jest dobro i zadowolenie klienta. Naszym atutem i mottem jest zasada służebnej roli wobec klienta i użytkownika, a jego satysfakcja jest dla nas najwiekszą nagrodą.

W naszych działanach kierujemy się najwyższymi standartami. Właściwa i przede wszystkim uczciwa obsługa klienta jest naszą nadrzędną zasadą. Podczas kontaktów z klientami zarówno nowymi jak i obecnymi, postępujemy wg. zasad opisanych szczeółowo w serwisie www.biznes.gov.pl a cytowanych poniżej:

Zasady komunikacji z klientem

Rozwój twojej firmy zależeć będzie od tego, czy uda ci się zachęcić odpowiednio duże grono klientów do zakupu towarów, bądź też usług. Powinieneś zdawać sobie sprawę, że nie tylko jakość i cena, wpływają na decyzję klienta o zakupie. Równie ważna jest jakość obsługi. Rozmaite badania, prowadzone w Polsce i na świeci wskazują, że niewłaściwa obsługa klienta jest najczęstszym powodem odchodzenia klienta do konkurencji. Zadbaj więc, aby klient nie musiał zwracać się do konkurencji i wprowadź standardy obsługi klienta w swojej firmie. Podstawą Twoich kontaktów z klientami powinna być taka relacja, która nie jest traktowana jako przymus, ale wychodzi naprzeciw jego oczekiwaniom. Teoretycy biznesu stworzyli, podzielony na etapy schemat, który może ci ułatwić stworzenie i wdrożenie właściwych zasad współpracy z klientem w twojej firmie.

Etap 1 – Wzbudzenie zaufania – takie potraktowanie klienta, by zechciał wejść z przedstawicielem firmy w relację, poczuł że wyrażenie swoich oczekiwań/zastrzeżeń nie będzie stratą czasu i przyniesie mu korzyść.

Etap 2 – Analiza potrzeb – zamiast zgadywać czy próbować sprzedać produkt, warto najpierw dokładnie dowiedzieć się, jakie są oczekiwania klienta. Pomocne jest tu aktywne słuchanie i instrumenty aktywnego słuchania: precyzowanie, podsumowanie, zadawanie pytań.

Etap 3 – Propozycja możliwości rozwiązania problemów – odpowiedź czy też oferta, jaką zaproponujemy, powinna być uszyta na miarę klienta i bezpośrednio wynikać z jego wcześniej wyrażonych potrzeb czy zastrzeżeń. Język, którym się posługujemy nie powinien bazować na reklamie własnych produktów czy własnej firmy, ale na korzyściach dla klienta. Pod takim względem będzie on oceniał obsługę.

Etap 4 – Potwierdzenie i zamknięcie – to moment, w którym powinniśmy sprawdzić, czy klient zgadza się z zaproponowanym przez nas rozwiązaniem. Jeśli tak, warto powtórzyć, co zostało przyjęte i dopytać, co jeszcze możemy zrobić.

Informacja pochodzi z serwisu: www.biznes.gov.pl

Szanowni Państwo, wybierając naszą firmę na swojego usługodawcę hostingowego lub wykonawcę serwisu WWW, macie pewność, że usługa zostanie wykonana z najwyższą starannością a zastosowane rozwiązania są nowoczesne i bezpieczne.